joi, 12 noiembrie 2020

Poti citi gratis blogurile, insa pe carti dai bani

 Poti citi gratis blogurile, insa pe carti dai bani

E tare greu sa ajungi la performanta de a realiza perfect un dans sincron. Mereu se va gasi unul care va pasi gresit. Mereu vor exista oameni care vor arunca imediat cu oua stricate in respectivul. Il vor debusola complet si il vor face sa renunte la dans. Ori la scris, ori la indiferent ce pasiune ar avea. 

Au fost oameni care si-au sters blogurile din cauza unor indivizi care judecau fiecare cuvant asternut acolo. Am avut si eu pentru o clipa, acum cativa ani, acest gand. Noroc cu fiul meu, care m-a facut sa vad limpede si care m-a incurajat sa merg mai departe, purtand in maini sloganul "cainii latra, ursul trece". 

Sunt atat de multi bloggeri romani care scriu bine si care merita cititi si promovati. De ce oare mereu se gasesc indivizi invidiosi pe succesul altora? De ce sa le tai aripile celor ce simt ca au ceva de spus si celor care simt nevoia sa scrie pentru a alunga demonii cu care lupta? Ce au de castigat indivizii astia? De ce ii toleram printre noi?

Google a schimbat regulile jocului. Dar, in loc sa ii alunge pe mizerabilii care fac umbra pamantului doar pentru a rani tot ce misca in jurul lor, a ales sa stearga bloguri bune, care merita sa fie citite, doar pentru ca nu au mai fost de mult actualizate. O porcarie, daca ma intrebati pe mine. 

Dar nu ma intreaba nimeni. Iar google nu tine cont de parerea mea. Asa ca nu imi ramane decat sa ma adaptez si sa imi vad de drum. Sa scriu ce vreau si cand vreau, dar sa actualizez din cand in cand blogurile pe care nu mereu ma trage inima sa scriu. E drept, nu mai am nici timp, cum aveam altadata. 

Mi-e lene si sa verific daca acest articol e scris corect sau exista greseli de tipar. Se schimba regulile jocului. Am observat ca apar tot mai multe edituri, insa putine dintre ele verifica textele inainte de a le tipari. Asta e o alta mizerie. Poti citi gratis blogurile, insa pe carti dai bani. Si dai banii pe mizerii de multe ori. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu