marți, 21 iunie 2016

Bormasina

Stiu de la tatal meu ca au fost candva timpuri mai grele, cand orice barbat, oricat ar fi fost de priceput, depindea in anumite situatii de mesterii care aveau si scule potrivite, nu numai ambitia de a lucra / repara cate ceva prin casa. Acele vremuri au cam trecut, zic eu. Astazi, orice om isi poate cumpara o bormasina, daca doreste. Sunt ieftine si usor de folosit. Am remarcat ca pe facebook si pe bloguri lumea face o multime de glume pe aceasta tema, caci exista si persoane care uita ca la bloc exista niste reguli, ca trebuie respectat un anumit orar, ca nu e normal sa folosesti bormasina (o unealta generoasa, buna de folosit in foarte multe situatii) atunci cand e ora de liniste, cand toti ceilalti vecini dorm. De mine e mult mai usor, ca locuiesc la casa si nu am vecini prea aproape, ca sa ii deranjeze zgomotul facut de bormasina. Dar am mers la un prieten in primavara, cand si-a renovat apartamentul si m-am vazut nevoit sa lucrez cu uneltele zgomotoase numai intre anumite ore, in anumite intervale, ca sa nu deranjez pe nimeni si sa nu ii fac probleme prietenului meu. 

Avea nevoie de o aerisire la baie, caci locuieste intr-un bloc proiectat cel mai probabil de un arhitect beat, ca altfel nu imi pot explica de ce a lasat baia fara geam, cu numai o mica gura de aerisire prin care aburul se ventileaza intre subsolul blocului si partea de sus. Parintii prietenului meu astupasera aerisirea, fara sa isi dea seama ca din acest motiv se vor trezi mai tarziu cu mucegai prin casa. A fost nevoie sa sparg gresia intr-un colt de hol, sa pot ajunge la gaura de ventilare, apoi sa creez un alt tunel prin care aburul sa iasa din apartament. Am folosit rigips pentru a construi acel tunel si trebuie sa va spun ca nu imi pot imagina cum se lucra inainte ca bormasina sa apara. Cu ajutorul ei, in numai cateva clipe am pus toate suruburile necesare si am terminat treaba. La fel s-a intamplat si atunci cand au dorit sa isi puna plase la geamuri, sa nu le iasa pisicile din casa si sa nu le mai intre muste, tantari si alte ganganii nesuferite. Cea mai potrivita unealta? Bormasina, bineinteles. Si toate ar fi fost bune si frumoase, daca nu ar fi trebuit sa tin cont de orele de liniste, ca sa nu ne certam cu vecinii prietenului meu si ca sa nu ma faca vreunul vedeta pe facebook sau pe vreun blog. 

Stiti ce imi place mie mult la aceste bormasini? Faptul ca au mai multe intrebuintari, ca pot fi folosite atat la insurubat, cat si la gaurit, ca doar schimband capul bormasinii o pot transforma in altceva. Astfel, nu doar ca am un soi de doi in unu, dar nici nu mai car dupa mine prea multe scule. Am bormasina, am tot ce imi trebuie. :)
Vrei bormasina? Intra pe site-ul tehnicbazar.ro. Vei gasi acolo tot ceea ce ti-ar putea trebui, fie ca esti amator si vrei sa mai repari cate ceva prin casa, fie ca esti meserias si te folosesti zilnic de asemenea unelte. 
"Un segment important din portofoliul nostru de produse îl constituie masini de gaurit si insurubat, scule electrice cu tehnologia acumulatorului litiu-ion. De exemplu surubelnite cu acumulator, masini de gaurit de bac, masini de insurubat cu impact sau cu talpa magnetica, masini de insurubat cu impulsuri, cu corana, bormasini, masina de gaurit pneumatica, masini de gaurit cu percutie, cu mandrina cu cheie sau rapida, la diferite puteri si care satisfac cerintele celor mai exigenti utilizatori si comercianti, atat din punct de vedere al calitatii cat si al raportului pret - calitate. O gama variata de modele, accesorii si consumabile reprezentand cele mai inportante marci de pe piata precum: Bosch, Makita, Skil, Fein, Chicago."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu