luni, 22 ianuarie 2018

Hoverboard - necesitate sau placere?

V-ati intrebat vreodata daca un hoverboard reprezinta o necesitate sau doar o placere? Adevarul este ca eu nu m-am intrebat niciodata, probabil pentru ca, la nivel intuitiv, am stiut intotdeauna ca un hoverboard este un aparat ce poate fi folosit ca pe o necesitate de a te deplasa rapid si in siguranta prin aglomeratia oraselor, dar la fel de bine poate fi utilizat in clipele libere, cand omul isi doreste sa iasa din casa pentru a se relaxa si a se distra alaturi de familie, de prieteni sau pur si simplu de unul singur, ca un urs solitar. Eu personal am avut o singura data ocazia de a ma plimba pentru cateva clipe pe un hoverboard si de atunci gandul mi-a ramas numai acolo. Mi-am promis ca voi face tot ce imi sta in puteri pentru a-mi cumpara un asemenea gadget. Nu pentru a merge la munca pe el, si asta din cauza ca serviciul meu se afla la vreo 30 de mile de casa, ci pentru a ma relaxa in zilele in care sunt libera si vreau sa stau la aer curat.

Pe piata exista multe feluri de hoverboard, atat modele pentru copii, cat si pentru adulti. Cei care sunt interesati pot da un simplu clic pe linkul de mai sus pentru a ajunge pe site-ul unde se comercializeaza hoverboarduri. Vor gasi acolo o multitudine de modele si culori, vor vedea ca preturile sunt mici, iar in aceasta perioada a anului exista chiar reduceri semnificative.
Tot acolo veti gasi informatii importante referitoare la perioada de timp in care bateria poate fi folosita fara sa se descarce, greutatea maxima pe care o poate suporta un hoverboard, dar si multe alte detalii tehnice pe care eu le inteleg numai pe jumatate, dar care nu pun nici pic de dificultate barbatilor.

Acum, pe final de articol, as vrea sa va intreb cum vedeti voi un hoverboard: este o necesitate data de viata tot mai grabita si mai putin activa pe care o ducem sau este doar un mod de a gasi placere intr-o activitate duminicala?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu