vineri, 1 iulie 2016

Produse bisericesti

De cand am pierdut-o pe mama, treburile s-au impartit intre mine si sora mea. Eu am preluat sarcina de a pregati coliva si pachetele, iar sora mea s-a oferit sa mearga cu ele la biserica, sa le sfinteasca preotul. Parca la 40 de zile (ma scuzati ca nu am retinut exact), vazand ca avem multe bagaje, am decis sa merg cu ea, sa o ajut. Nu mai intrasem intr-o biserica de la botezul copilului, in urma cu aproape 22 de ani. Priveam totul cu alti ochi. Eram curioasa sa vad orice produse bisericesti, sa admir picturile de pe pereti, sa studiez felul in care se comporta oamenii la slujba si mai ales ce anume inseamna de fapt slujba tinuta de preot, cum ii sunt vesmintele, ce le spune enoriasilor etc. Va spun cu sinceritate ca nu ma asteptam sa imi placa, ba chiar din contra. Am fost surprinsa sa vad ca preotul avea vesminte destul de modeste, dar foarte frumos lucrate, iar ceea ce le spunea oamenilor era de fapt o poveste sugestiva, o poveste cu morala. In biserica linistea era de-a dreptul palpabila, toti ascultau cu mare atentie cuvintele preotului.

Mi-au placut mult vesmintele brodate ce il acopereau pe preot. M-am intrebat imediat de unde le are, daca exista un magazin de la care pot fi cumparate sau le primesc de sus, asa cum primesc muncitorii din fabrici echipamente de lucru. Nu am avut pe cine sa intreb, dar m-am documentat imediat ce am ajuns acasa si am descoperit ca exista pana si un magazin online de unde pot fi comandate orice produse bisericesti, de la vesminte brodate, vesminte tesute, vesminte arhieresti, vesminte Invierea Domnului si pana la epitrahile, bedernite, acoperaminte biserica, epitaf, prapuri - steaguri si multe alte produse. Inca nu am aflat daca preotii primesc de mai sus asemenea produse ori daca se vad nevoiti sa le cumpere singuri de unde gasesc. Daca stiti cumva, mi-ar placea sa ma lamuriti si pe mine. Imi place sa cred ca din asemenea magazine doar isi innoiesc garderoba, isi aleg vesmintele care le plac si care li se potrivesc, dar ca primesc totusi si vesminte obisnuite, pe care nu trebuie sa dea bani. Sau poate ca intr-o zi ma voi opri si voi intreba un preot, sa lamuresc acest mister.

Pana atunci, daca aveti nevoie de orice produse bisericesti, dati un clic pe linkul de mai sus ori mergeti direct in magazinul vesmintebisericesti.ro. Este locul unde puteti gasi absolut orice ar putea fi necesar intr-o biserica, zic eu. :)

"Vesminte preotesti brodate (inclusiv galonul) cu Pomul Vietii - Mantuitorul si cei 12 Apostoli ;set complet cu acoperaminte pentru sf. vase.
Vesminte preotesti brodate pe catifea, bbc 100%, cu Pomul Vietii-Mantuitorul impreuna cu cei 12 Apostoli; set complet cu acoperaminte pentru sf. vase.
Vesminte preotesti brodate cu un model deosebit de elegant, cu icoana Invierii pe spatele felonului si cu cei 12 Apostoli pe epitrahil; set complet cu acoperaminte pentru sf. vase.
Vesminte brodate pe material usor, cu icoana Invierii pe felon iar pe epitrahil sunt icoane brodate cei-i reprezinta pe Mantuitorul, Maica D-lui si cei 4 Evang. ;culoare-alb/crem. set complet.
Pomul sf. romani il are in mijloc pe Sf. Andrei inconjurat de cei mai reprezentativi sf. din tara noastra ( Sf. Daniil sihastru, Sf. Neagoe Basarab, etc.) totul patronat de Maica D-lui. set complet.
Vesminte brodate cu un model deosebit, plin de simboluri ortodoxe:potir, vita de vie si spice de grau; felonul este infrumusetat cu icoana Invierii iar epitrahilul cu cei 4 evanghelisti.
Vesminte brodate cu motive florale, in spiritul Craciunului, infrumusetate cu icoana Nasterii Domnului si galon brodat; set complet cu aciperaminte pentru sf. vase."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu